DESPRE CUMPĂRĂTURI ONLINE

Dacă produsul se află in stoc furnizor, acesta va ajunge în depozitul nostru în 1-2 zile.

Curierul va face livrarea in termen de 24-48 ore de la preluarea coletelor.

Curierul va face livrarea in termen de 24-48 ore de la preluarea coletelor.

Verificați mai jos.

Perioada de garanţie, acordată de producător/importator, decurge de la data livrării către cumpărător.  Perioadele de garanţie sunt următoarele:

 

Categoria de Produse


Gradină (motoare 4 timpi)

  • – Domeniu de utilizare CASNIC (persoană fizică): 24 luni
  • – Domeniu de utilizare PROFESIONAL (persoana juridică): 12 luni


Pădure (motoare 2 timpi)

  • – Domeniu de utilizare CASNIC (persoană fizică): 24 luni
  • – Domeniu de utilizare PROFESIONAL (persoana juridică): 6 luni

 

Micro-Agricultură (motoare 4 timpi)
  • – Domeniu de utilizare CASNIC (persoană fizică): 24 luni
  • – Domeniu de utilizare PROFESIONAL (persoana juridică): 6 luni

 

ATENŢIE!
Pentru piese de schimb, consumabile sau accesorii garanţia se acordă numai în cazul în care acestea au fost montate pe utilaj de către personal tehnic specializat, într-o unitate service autorizată.

Facturile dumneavoastră se pot vedea în Contul Meu > Comenzi > Vezi factură, accesând link-ul următor: https://grupalex.ro/contul-meu/orders/ sau verificând adresa de email introdusă la momentul plasării comenzii.

DESPRE PLATA ONLINE

Momentan nu se pot face plăți online. Disponibilă doar Plata la livrare.

Lista de favorite vă permite să creați o listă personalizată de produse pe care vreți sa le urmăriți.

Odată ce găsiți un produs pe care vreți să îl vedeti in această listă, apăsați pe “Adaugă la Favorite” sau pe iconița în formă de inimă.

Momentan nu se pot face plăți online. Disponibilă doar Plata la livrare.

Pentru a anula o comandă este necesar să ne contactați la unul din numerele de telefon:

0756 826 872 / 0744 124 396

Pentru a modifica o comandă este necesar să ne contactați la unul din numerele de telefon:

0756 826 872 / 0744 124 396

Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Grup Alex S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile O.U.G. 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Grup Alex S.R.L. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

Procedura de retragere din contract

  • Exercitarea dreptului de retragere
    Consumatorul informeaza Grup Alex S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
  • Obligatiile care revin Grup Alex S.R.L.
    Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 5 zile lucratoare de la receptionarea produselor.
  • Obligatiile care revin consumatorului
    Produsele sunt inmanate Grup Alex S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site.
    Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie.
    In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
  • Produs in colet deteriorat.
    Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit.
    In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe mail-ul nostru vanzari@grupalex.ro sau la numarul de telefon 0744 124 396 in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

OBSERVATII:

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.